27 februari 2010

Een Apple agnosticus met een iPhone

Laat ik beginnen met te zeggen dat ik geen fan van Apple ben. Ik vind hun computers veel te duur voor wat ze bieden, ik vind hun policy bijna dictatoriaal.

Maar ja: mijn gsm had de geest gegeven en als gadgetjunk moet je toch wat... Dus sinds gisteren heb ik een iPhone 3gs. En ik moet zeggen dat ik er zeer happy mee ben. User interface is, zoals te verwachten was, subliem. Het virtuele toetsenbord (waarop ik dit bericht typ) werkt als een zonnetje. Kortom: prima aanschaf.

Ook iTunes (waar ik al wat ervaring mee had) werkt goed - muziek, video en podcasts zijn prima overgezet.

Dus zie je binnenkort op deze blog berichten over de iPhone, dan weet je nu in ieder geval dat ik een beetje van mijn geloof afgevallen ben...

3 opmerkingen:

Wilfred Rubens zei

Welkom bij de club. Ik vermoed dat je spoedig zult ontdekken dat je met een iPhone onder meer kunt bellen (maar zo veel meer kunt doen).

Arne Internet Marketing zei

Ik ben het met je eens dat Apple prijzig is. Maar het ziet er allemaal wel zooooo gelikt uit!

Ik ga maar eens sparen voor een Macbook Air... ;)

BHV cursus zei

Apple is duur, maar daar krijg je veel voor terug!