12 februari 2010

Terug na anderhalf jaar

En daar was ik weer...

Ik heb anderhalf jaar geen tijd genomen om mijn blog bij te werken. De belangrijkste reden was dat mijn vrouw (met wie ik 34 jaar getrouwd geweest ben) na de zomervakantie te horen kreeg dat ze zeer ernstig ziek was. Zij overleed op 25 november 2008.

Dan kost het natuurlijk even wat tijd om je leven weer op te pakken. Dus de focus lag eerst op baan, huis en natuurlijk weer in het "normale" ritme komen. Ik heb het idee dat dat nu na anderhalf jaar aardig gelukt is - voorzover zoiets ooit echt lukt. Ik ben (gelukkig) een vooruitkijker en geen achteruitkijker - dat helpt flink in deze situatie. Raar blijft het uiteraard wel.

Intussen heb ik (ook voor mijn lessen Informatica) wel van alles en nog wat gevonden wat interessant is om over te bloggen. Dus we gaan weer van start.

4 opmerkingen:

Wilfred Rubens zei

Gecondoleerd en sterkte met het oppikken van allerlei draden. En welkom terug in de blogosphere

ik ga zei

Heftig Frank.
Kan me helemaal voorstellen dat je dan tijd nodig hebt voor veel dingen.
Geweldig dat je de draad weer oppakt en zoals je ziet: sommige volgers raak je niet zomaar kwijt!

Frank Biesta zei

Wilfred en Willem,

Dank voor je reactie - waardeer ik zeer.

Eduard Blacquière zei

Goed te zien dat je ook hier de draad weer oppakt, welkom terug! :)